J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Matdag

Publicerad 2010-10-21 12:22:25 i Allmänt

Jag fick bakad potatis med äppelkeso till lunch nyss. Det var gott. Jag snodde med mig ett äpple, det fick mig att planera mina matintag idag.

  • På bussen hem ca 14.00 äpple

  • Middag runt 17.30

  • Något snabbt, typ banan eller knäckemacka.

  • Träning

  • Jordgubbsfil med corn flakes.
Till gymmet i kväll alltså. Blir nog lite löpband tror jag. Och mage, massa mage!
Och så bakade Fredde chokladsnittar med pärlocker igår. Pappa har inhandlat en mega bit ädelost. Vet ni om att ädelost och choklad är en väldigt bra kombination? Förmodligen smäcker jag i mig lite sånt geeeeodis också.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela