J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

If I could make those people dance.

Publicerad 2010-10-02 21:53:51 i Allmänt

Idag har jag varit trötter. Nu har jag doppat banan i choklad och druckit te så för tillfället är jag skaplig som människa.
Jag skulle vilja ha hit sommarlovet igen. När man inte behövde bry sig om att det var helg tre dagar i veckan. När hela veckor förvandlades till helger och natten blev till dag och allt annat sånt som hör sommaren till. Jag känner att jag inte pallar fest/chillkväll ikväll. Men jag är feting taggad att göra något kul och lagom galet, imorrn är det söndag. Och efter det kommer måndagen, likaså skolan. Vad betyder det? att jag får vänta sex dagar innan jag får göra något lagom galet.
Därför saknar jag sommaren.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela