J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

1234, forever

Publicerad 2010-10-13 21:18:21 i Allmänt

Nu är den apgoda morotssoppan slut, snyft. Det är en vitaminbomb som smakar gott! T.ex. brustabletter av alla de slag smakar ju inget annat än vidrigt. Borde vara olagligt att förstöra så fint dricksvatten med en brustablett.
Morotssoppan inneföll, förutom morotar som smakade mumma!, ingefära och apelsinjuce. Nu ska det mkt till om jag blir sjuk tycker jag!

Kom nyss hem från ett pass på gymmet med Sofie. MRL + lite skivstång. Do not mess with mig säger jag bara! Haha, kväll kan ni mucka hur mkt som helst, är rätt så slut, men imorrn får ni hålla er i skinnet! Fast ni kan vara lugna, jag slår bara dumma människor och sådana umgås inte jag med så det är ju luuuuugnt!
Nu ska jag plugga spanska, har prov imorrn. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela