J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tisdag förmiddag

Publicerad 2010-11-05 23:14:21 i Allmänt

Jag och päronen kollade läget på stan, vi hittade:
Ett jättecoolt, men risigt hus och jag lyckade fånga den coola, men lite halvt risiga människan framför på bild också! + i kanten till kameramannen där.
Kyrkan var inte så svår att se. Stor och ball. Jag tänkte att bilden skulle bli häftig, lilla jag och stora kyrkan. Om man ser att jag står där till höger så blev resultatet rätt bra.
Inside. Känndes som vi var på besök hos Ringaren i Notre dame... Notre dame är ett ställe jag ville uppleva innan döden, absolut! ...Eller hos Arn och Cecilia.
Sen gick vi inte i en liten mataffär och kände oss som hemma för vi hittade:
Sen blev vi påminda om att vi var på Island.
Torkad fisk.
Och så här vackert var det om man riktade näsan ner mot hamnen.
Det var tisdag förmiddag. To be continued...mohahaha //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela