J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

söndag är ingen vilodag

Publicerad 2010-11-13 23:26:41 i Allmänt

I morgon åker vi kvart över fem på morgonen. Pappa, jag, Kenny och Kennys sambo som jag tror heter Britt. Vi ska till Mantorp. Där vankas det långlopp. Flest varv på fem timmar vinner.
Jag får inte köra, men pappa, Kenny och en kille från Motala ska förhoppningsvis kamma ihop några varv samtidigt som de ska hålla liv i bilen. Jag vet inte varför jag väljer att följa med egentligen. Det kommer förmodligen inte vara så vackert väder, vilket betyder kläder på! Fem timmar av viss tristess och jag missar en sovmorgon.
Jag ska umgås med pappa på fars dag, jag får chansen att titta in bakom kulisserna och kanske förstå lite vad som händer under ett lopp. Jag får känna lukten av bränsle OCH bränt gummi på samma gång! Jag kommer njuta i morgon.

//H
ps. gjorde nyss 200 situps i ett rep. 100 rakt upp, 50 åt sidorna och 50 rakt upp igen. *klappar mig själv på axeln*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela