J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

På små lätta moln

Publicerad 2010-11-21 22:42:23 i Allmänt

Det här kommer låta lite knasigt med tanke på att jag ska bli röris, men jag gillar att ha fina naglar. Rena och hela naglar med något lack på. Det känns fräscht. Nu har jag ett lack som heter ''Rock hard'' från Peaces. Det ska vara lite grå aktigt, men tyvärr så ser det mest ut som att man målat svart fast lagt på ett laget för lite. Fast konstigt nog så gillar jag det.
Och så tror jag att jag kommit på sättet att få mitt hår att se bra ut när jag vaknar. Det är fortfarande under expriment kategorin, men det här kan nog bli nåt!
Nu ska jag sova. Och i morgon ska jag ha kul //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela