J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nostalgiskt värre

Publicerad 2010-11-19 10:40:28 i Allmänt

För ett år sedan, rätt så exakt var Fredde och jag med pappa på Å-lands kryssning med SMK och KMK.
Där träffade vi en fotograf med APhäftig kamera! Den kom till användning..
I lilla spelhallen med folk jag aldrig sett varken före eller efter den helgen.
Jag lånade ett par solisar.
Sen mätte vi ( färmodligen ) muskler
Och vi åkte motorcykel!
Använde kameran
Och tog fina bilder på mig och min syster.
Dagen efter satt Fredde och jag i ett varmt bubbelbad på terassen och sen bastade vi i en ångbastu med utsikt över hela Östersjön.
Sen sov vi hela bussresan hem. Inte konstigt, tror jag sov 40 minuter det dygnet.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela