J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lisa och jag

Publicerad 2010-11-07 17:30:55 i Allmänt

Nu kommer förmodligen alla hästägare där ute rata mig, men livet är lite skit så det tar jag.
Jag tänker nämligen jämföra mig med dom. Jag har ingen häst, men jag har en epa. Nu letar jag vinterdäck. Hästägare är ju ständigt på jakt efter prylar till hästen tycker jag. Är det inte en skottkärra så är det en ny grimma för den gamla gick sönder i hagen.
Jag letar däck. Det gör sig inte själv det här med bil. Och så skulle jag behöva fylla på spolarvätska, justera bromsen, spänna handbromsen, laga lyset och så var det den där sabla basen som skulle kopplas in också. Men jag njuter så det gör inget.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela