J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kläderna

Publicerad 2010-11-12 08:19:15 i Allmänt

Igår fick jag skidkläderna. Byxorna vill jag knappt nämna, men for your information, dom SÖG! De var olivgröna och satt så fucking illa. Dom åker tillbaka med buller och bång. Letar nya nu, det lutar åt ett par från Rome SDS ( aldrig hört talas om förut ) Junkyard märker sina ytterkläder på en skala, 1-3. ''Plaggets tjocklek är betraktad som 2 på en skala mellan 1 och 3, där 1 motsvarar ett tunt plagg utan vaddering, och 3 ett tjockt plagg vadderat med t. ex. dun.''
Visst tänker man att 2:an blir bra till att åka skidor i? Åka skidor i en dunjacka har ju aldrig varit något hit direkt. Min jacka jag fick igår var nästan lite tunn tycker jag. Men den stannar hos mig iaf. Den var en tvåa. Undra hur stort hoppet är till en trea..?
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela