J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag flyter med känsla

Publicerad 2010-11-25 15:40:00 i Allmänt

Nu åker min adväntsstake upp! Jag vet att det är tidigt, men vi är borta i helgen så så här får det bli. Man behöver ju tända den nu.
Ja som sagt, i helgen är jag inte hemma. Inte fredag och lördag iaf. Då ska jag, mamma, Fredde, Paulina och Inga-Lill ( paus mamma ) till Stockholm och titta på hästar. Globen horse show nalkas, lika så den tänkta julhandlingen. Jag planerar klappar som ska köpas och fina klänningar för julhelgen. Det brukar sluta med att vi fikar genom helgen istället, men det gör inget! Ett besök på Beyond Retro och Weekady är ett måste, annars åker jag inte hem.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela