J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Himmelriket

Publicerad 2010-11-28 11:57:00 i Allmänt

Jag vet inte vad det är för fel på min dator, jag kommer inte in på nätet. Nu lånar jag pappas dator, måste ju ändå håller er updated om beyond Retro!

Pau sa att vi var där i 1 ½ timme och jag skulle kunna dubbla det lätt! Det finns ett rum med bara klänningar och eftersom det är vintage finns det bara ett ex av varje plagg. Det leder till att jag måste leta igenom varje klädstång och ta ut och titta på inte riktigt men nästan varje klänning. Det är underbart! I det rummet skulle jag kunna slå läger i och bott i över natten. Lätt!
Annars då? Jo, dom hade hur mycket fint som helst! Tröjor, byxor, väskor, ännu mer tröjor, stickat, jeans plagg, jackor, rockar, skor, accosiarer och ännu mer tröjor. Magtröjor, tjocktröjor, tunna blusar, T-shirts, linnen och hur mycket skjortor som helst! Mest rutiga, flanell, blomull, you name it!

Där skulle jag kunna tänka mig att jobba, eller bo.

Jag fick med mig en svart klänning, en färgad topp, en svart och lite möstrad långärmad och en klänning till. Men den ska jag klippa bort kjolen på så jag räknar det som en blus.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela