J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En fin söndagskväll

Publicerad 2010-11-21 22:27:43 i Allmänt


Tagit kort på vattensystemet här på Hullagård.
Jag pluggade... ( notera att det står Alegría på boken, det betyder glädje )
...samtidigt som jag drack kardemumma kaffe. Om man tänder lite ljus och spelar lite go musik när man pluggar, då går det lite bättre än annars. Tänk vad mysigt om man hade det så i alla klassrum. Jag vågar nästan lova att folk skulle vilja gå mer i skolan då!
Men innan plugget och kaffet var jag ju tvungen att städa åt min lilla prins.
Ser ni det lilla guldiga håret som det är jättedålig skärpa på? Det är Hamlet när han möblerar om i huset.
Och så slogs vi lite om ett salladsblad. Han gillar det vita hårda i mitten bäst, jag gillar det gröna mjuka bäst. Vi delade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela