J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Denna underbara människa

Publicerad 2010-11-25 22:51:05 i Allmänt

Min lust är fri men min frihet är bakom galler.
Jag har aldrig orkat förstå mig på den Winnerbäck meningen förut. Jag gillar den, men eftersom jag inte förstod den har jag aldrig kunnat använda den. Nu blir det ändring på det!
Jag förstår precis och håller med till punkt och pricka. Min lust är fri men min frihet är bakom galler.


På tal om bra musik som stämmer överens med vad som fyller utrymmet innanför min panna, det finns nästan för mycket sådan musik!
Jag står precis på gränsen.
Horisonten är nån annans konstruktion.
Vi äter skiten så vant
Att vi börjat gilla smaken utav skit
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela