J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Allt bra är ju redan sagt, det finns inget kvar att mig att säga

Publicerad 2010-05-11 23:48:10 i Allmänt

Vi skulle få leva här.
Vi skulle få leva här.
Vi skulle få leva här.

Mental Istid-
Kan stämma rätt bra ibland

Gud är farscíst.
Gud är rasist.-
Allt är ju relativt

Alla vill till himlen och åka limousine.
Du köper din väg till himlen
Du kan inte byta ut så ditt liv så byt kanal.
- HAHAHAHAHA

Alla föddes lika nakna utan stygn på sin kropp.
- Ja, stämmer
Imperiet ska segra!

Jag vrålar till vinden för att få den att förstå.

Sen målar jag om december till augusti för att
klä mig i handskar och hög hatt
- Jag ska oxå måla om månader om jag får klä mig i höghatt och handskar!


Här kommer en bra sak som kan vändas och vridas på hur länge som helst, men det är bra.
När lampan släcks är vi alla svarta.
/ Kodjo Akolor från sthl live


En till bra: Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal. Och: Ni ska se mig när jag klättrar på höghus.
Ja, om jag inte slutar nu blir det ointressant för er att läsa, fast det kanske det redan är. Men jag håller med, det är jag som är normal, alla föddes utan stygn på sin kropp och alla vill väl åka limousine?

//H

( Thåström för den okunnige! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela