J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Toktrött fortfarande

Publicerad 2010-05-26 18:14:55 i Allmänt

Hur gick gen.repet. då? Jo, tack, rätt så bra. Det blir bättre imorrn.

Jag hade jättemkt energi genom hela musikalen, var allmänt glad och trivdes bra. Sedan, efter musikalen, ska Therese gå igenom vad som gick bra/dåligt. Jag föll som en sten från Himalaya. Det var som att någon sög ur all min kraft med världens damsugare!

Nu är jag hungrig och jag ska äta som en häst så jag håller mig uppe imorrn //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-05-26 21:18:29

DU är bäst! Åh fina människa, det är ju bara det att du är inblandad i så många scener att du liksom hänger med på om någon annan drar ner scenen...! Get it? ;)

DU imorgon kör vi järnet, nu äre fanimej höga berg som gääller och inga djupa dalar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela