J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tekväll

Publicerad 2010-05-10 20:25:27 i Allmänt

Idag har vi smuttat på te och mumsat gottis!

Jag har kommit på lite små lösningar till min balklänning. När jag provade den förra veckan kom jag fram till att den var sjuuuukt mkt för stor, nu är den insydd, men är fortfarande lite stor upptill. Om man inte riktigt bryr sig om hur det kommer se ut skulle man kunna sätta i ett gummieband. Jag kör på axelband, flätade! Tog med remsorna hem så nu ska jag läsa manus och fläta! Och så ska jag nog klämma dit lite rynk och en liten rosett eller något mitt fram, så det inte  faller fram om man skulle behöva luta sig fram.

Det är kul att sy, ibland iaf.
//H

ps. Åka Lisa med nervevat, tärningar och Kapten Röd i högtalarna går inte av för hackor! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela