J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

sms är nog en av världens bästa uppfinningar!

Publicerad 2010-05-04 23:48:07 i Allmänt


John Bauer

Jag fick några tavlor målade av honom ( ok, kopior, men aa ) när jag var liten och jag tyckte alltid att dom var lite läskiga. Det var ofta troll och sånt med, jag gillar inte riktigt troll.
Vi hade en massa sagoböcker som handlade om troll när vi var små och jag tror jag gillade dom när jag var liten, alltså typ 3-4 år. Men jag kommer ihåg för några år sedan när jag hittade böckerna igen och skulle kolla i dom, jag blev asrädd! Samtidigt som det är lite spännande så är det läskigt. Typ som en oberäknelig häst, i ena stunden kan dom bara stå och se hur fromma som helst ut och i nästa stund bits dom. + alla skogar som är med i hans tavlor, dem gillar jag inte! 
//H

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-05 15:48:22

Nej jag har inget att säga mer än det jag sa till dig igår efter idrotten. Men nästa gång tycker jag att du ska ta reda på lite innan du skriver sådär. Och det känna inte så bra att amanda är sur på mig bara för det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela