J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Så ska det va!

Publicerad 2010-05-12 00:02:39 i Allmänt

Jag måste bara berätta om min dag!

Jag åkte till skolan, på rekord tid! Men jag hade inte bråttom eller så.
Hela skoldagen var skön, inget spec som hände. Det flöt på. Våran idrottslärare var sjuk så vi promenerade till gymmet och solade, det var sköööönt! ( obeservera att vi gick en promenad, så helt utan motion var vi inte! )

Sydde fast axelbanden i ena änden, la upp underkjolen och kollade hur man gjorde ''rynket'' ( Ska jag försöka förklara rynket kommer ni aldrig förstå, bättre ni får se bild sen. )  Becca och jag for hem till henne, satte oss i solen och fikade. Ostmacka och kaffe är gudomligt ihop! Vi la oss på gräset sen och solade lite, eller iaf. njöt av solen. Tyvärr gick den i moln titt som tätt så vi slutade under en filt på gräset ist. Det var najjs!
Ridining sen, det gick jättebra! Eller iaf mkt bättre än jag väntat mig och det var jättekul! Hästen jag red, Pinnen, han är som en unghäst. Det vill säga att när man gör rätt själv så gör hästen oxå rätt. Det kan man ju tycka är en självklarhet, men med havre moppar som stått på ridskola i en halv evighet är det inte alltid självklart. Dom gör lite som dom vill, en unghäst gör vad man ber den om. Oftast. Det är jätteskönt för då vet man ju när man gör rätt, det märker man inte alltid på en ridskole häst.
Jag märke i vilket fall när jag gjorde rätt och när jag inte gjorde det och det var jätteskönt att för en gångs skulle känna skillnad!

Ok, lite knölig text ovan, men jag orkar inte läsa igenom och ändra till gramatiskt rätt svenka och bla bla bla.

Så vida jag inte får ett sms eller nåt som gör mig ledsen så kommer jag somna gott! Och det betyder oftast att jag vaknar najjs oxå.

Jobbdag imorrn, städa pool och plocka pinnar.

//H

ps. shit vad jag tjabbar! Men jag har bara så mkt att dela med mig av, jag är GLAD!!! ds.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-12 13:17:02

Det är bra att vara glad :DDD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela