J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Rätt som det regnar så kommer det en skur!

Publicerad 2010-05-12 23:41:55 i Allmänt

Mår man bra av att träna ska man träna, mår man bättre av att bygga med lego ska man bygga med lego.
Imorrn ska jag kanske eventuellt träna, för jag mår bra av det och tycker det är kul!
Nu råkar det ju va så att jag fyller på fredag, ska nog käka lite med de ''vackraste och bästa'' imorrn, får se om gymmet kommer i kläm. Men jag mår bra av att träffa tjejorna med, och tycker det är kul!

Nu ska jag försöka mig på att tecka ihop en balfrisyr. Vi får väl se om jag har stake nog att visa den här, är ju ingen Picasso direkt.

//H
ps. Det dundrar i himlavalvet ikväll. ds.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-05-13 14:38:55

Ja det var supermysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela