J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Paprika morot

Publicerad 2010-05-30 02:46:01 i Allmänt

Nu är klockan så där mkt igen, men det var det värt!

Musikal först, det gick bra, är inte meganöjd med min insats, men jag kan ju knappast ändra på det nu. Joan´s sen med en fint komponerad skara folk. Det är kul när att umgås med folk man inte brukar umgås med, det där lät som jag inte gillar människorna jag brukar umgås med, det är FEL! Jag stormtrivs med de personerna jag brukar umgås med, men kul med lite omväxling. ( hur jag än vrider och vänder på det så låter det negativt. Jag menar det inte negativt! )
Alla var rätt uppe i varv ( majoriteten var musikalare ) och flera gånger kom det fram personal och hade för sig att vi hade med oss alcohol. NEJ!
Vi har nått botten! Man får inte ens vara glad längre utan att folk tror man är på lyset. Inte bra.
( Men jag fattar att dom frågade, skulle polisen dyka upp och se oss halsa vodka så skulle tillståndet restaurangen har ryka all väldens väg! ) 

Julia sen, värmde oss lite för att sedan avsluta med lite Burken/dunken. Eller jag avslutade med det iaf.

Ikväll gick jag verkligen med flowet och det gick ju jättebra! Ibland är jag lite skraj för att det inte ska funka, att man måste ha en plan eller så, men ikväll existerade inte någon plan av något slag och det är jag glad för!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela