J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Obehagligt

Publicerad 2010-05-26 18:09:24 i Allmänt

När jag kom hem från skolan så gick jag direkt upp och gnodde bort det mesta av sminket sedan var det rätt ner i sängen! Efter några minuter hörde jag mamma ropa nerifrån ( hon var inte inne när jag kom hem ) men jag orkade inte svara, jag ville bara vara så nära madrassen som möjligt med hela kroppen! Sms är bra.


Jag vaknade av att jag trodde jag försovit mig, så jag kollar på klockan, 17.43. Tänker: Fan, vi som skulle va tidigt i skolan idag, kliar mig lite vid hårfästet, jag har ju inte hunnit duscha! Kollar en extra gång på klockan, jaha det var fortfarande onsdag. Phu!

//H

Kommentarer

Postat av: Konradmona

Publicerad 2011-06-30 14:15:12

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela