J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Misstolka mig rätt!

Publicerad 2010-05-29 01:18:36 i Allmänt

''Jag hatar bilden av en size 0 tjej som lever på vin, cola light och cigg istället för mat.''

Läste BlondinBellas nyss och hittade det här citatet. Eller citat och citat, jag gjorde det till ett citat.

Visst, tyck jag är korkad nu, men va!?!?!?!

Förstå en bild på en ''Skinny love'' med förstor T-shirt, ljusa strumpor som går lite länge upp men har hasat ner, barbent, kanske inte helt slät rakade ben heller. Lite fjun typ, det ska va motljus så fjunen lyser som en gloria runt benen. ( låter mkt märkligt, men tänk er! )
Långt hängande, platt, lite smårufsigt ( nyvaken ) brunt med ett ganska brett hårband ( typ som Björn Borgs )
Sittandes på en vit stol, en sån här i gjutjärn eller nåt, men krussidull på, som spets. Ena benet upp på sittsen, en cigg i handen och ett glas rött som solens strålar inte riktigt kommer igenom.

Hur kan hon inte gilla den bilden!?!!?!??

Nej, jag förstår att BlondinBella inte menar så, inte bilden på en tavla eller så.
Om man skulle kunna rita så skulle jag rita det jag beskrivit nu. Vackert!


Observera att jag tycker bilden vore makalöst fin, men jag uppmuntrar varken till svältning eller rökning. Jag gillar kvinnor med lite former, oj så klyschigt det låter! Men det är snyggt med en midja, en rumpa och lite ben. Ser sunt, friskt och moget ut. ( inte moget som i fniss fniss varje gång nån säger fi**a, men vuxet moget ut. )

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela