J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I Freddes säng

Publicerad 2010-05-08 22:58:38 i Allmänt

Jag har sagt det förut, men säger det igen. Svenska musiker är bra!!
I juli, tror jag det var, ska vi med familjen Hellström till Linköping och spana in Lars Winnerbäck. Någon mer som vill slå följe så säg till!
Jag vet inte om jag just är så stort Winnebäck fan, men lite gott har han ju gjort! Och jag känner bara till de mest kända så jag ska väl egentligen inte uttala mig.

Jag slapp sova i mitt rum! Fredde sov varken hemma igår natt eller idag natt så jag occuperar hennes säng.
Jag gillar inte mitt rum, inte alls. Jag gillar inte kokt potatis heller, och inte mjuk bröd. Vad det gäller potatis och bröd så är det nog så att jag bara är rejält trött på båda grejorna, men mitt rum... Nja, kanske samma där, jag är trött på det. Eller så är det för att det är så litet och hur mkt jag än städar hamnar allt ändå mitt på golvet.

Annars är jag rätt nöjd med livet, speciellt nu när Broder Daniel kom upp på Spottan! Ja, musik kan verkligen förändra massor! 


//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela