J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hej

Publicerad 2010-05-30 22:27:12 i Allmänt

Jag är trött och orkar inte skriva en massa.

Vattnet, som var stand-in för spriten i musikalen, hade någon hällt ättika i
Äppelbitarna var dräknta i ättika

Men jag hade jättekul ändå och kommer sakna det. Jag tycker det är kul att stå på scen, men jag tycker det är roligare när man får skapa kontakt med publiken, alltså typ prata med dom och så. Det är kul att spela teater oxå, men det är roligare när man spelar med publiken istället för.

Jarre, Jossan och jag avslutade med kortspel vid Viala. Det var tänkt som ett kvällsdopp, men det var för kallt!
//H

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-05-31 16:06:42

Fyfaaan måste bara säga BÄSTA MUSIKALEN! Du va verkligen jätteduktig, alla va duktiga! Bra jobbat :) Och fysatan va snygg Kevin är, MOAHAHA! ;) Måste säga det igen du va jätteduktig!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-31 17:50:58

Musikalen var niiice :D

Jag fattade inte att det var ättika i drickan förrens efter typ halva föreställningen, tråkigt :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela