J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fredags kvällen

Publicerad 2010-05-22 12:05:34 i Allmänt

Plan: Grilla i Högsjö.
Vad som hände: Vi hamnade i Lyttersta och dom som skulle grilla hade med sig saltapinnar. ^^

När jag skulle åka så åkte sidorutan fram ner i dörren. Jag hade vevat ner den längst ner och när jag skulle veva upp den igen så åkte den liksom av sitt ''ställ'' eller vad man ska säga, så nu ligger den i dörren. Fast det är nog inte så svår fixat, bara att skruva bort innerdörren och sätta tbx rutan hopaps jag iaf!

Amanda och jag skulle träffas på ica, men jag var lite tidig så hon hade inte kommit än. Jag tänkte sätta mig vid ingången och vänta, men där stod det två killar i 20-25 års åldern och raggade folk till nån typ av telefonbolag eller nåt, jag är ledsen men hade faktiskt ingen lust att prata med dom så jag gick in på Ica ist. Kände mig lite dum när jag stod där och glodde så jag bestämde mig för att gå och möta Amanda, vilket betydde att jag gick förbi telekillarna. En av dom smilade väldigt så jag sa hej. Han sa oxå hej, när jag gått förbi hör jag att han säger ''Allt bra? '' eller nåt i stil med det. En liten grej bara: Jag var lixom redan förbi honom, jag ignorerade att han sa något.

Sen viknade han tydligen när vi åkte förbi i Lisa.

Ja, lite kul bara.

Vi for ut till Lyttersta ( en badplats ) och bullade upp med alla godsaker vi hade med oss. + massa filtar.
De andra kom så småning om, det kom några få droppar regn så vi flyttade in under tak, vilket inte var fy skam heller!
Efter lite trix med grillen fick vi lite käk i magen + den nya Maraboun, Polka. Den är jättegod!
Becca och jag badade, det var inte alls så kallt som jag trott.

Jag har slagit mitt rekord i kullerbyttor! 21 st !!

Kvällen avslutades med mys hon Markus. Jag tror inte hans hund gillar mig, inte när jag är större än honom iaf. När jag stod upp eller satt på en stol så jag var ''över'' honom såg han så blyg och ledsen ut, men när jag låg i soffan och sängen då kom han upp och la sig brevid mig. Lite psykologiskt det där.

Jag hade jättekul igår och hoppas på fler sådana kvällar!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela