J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Första badet!

Publicerad 2010-05-19 22:04:36 i Allmänt

När jag kom hem var jag på så bra humör ( eller hade bara världens sugarrusch! ) så jag sopade altanen och tyckte upp ogräs ur springorna på uteplatsen. Jag tror att var enda lönn-näsa har rotat sig på våran uteplats! Finns massor, eller fanns, nu har jag ju dragit bort dom.
Sen skulle jag bara kolla hur varmt det var i poolen, jag kände med handen innan jag kolla på termometern, det var ju inte så farligt tänkte jag. Kanske ska man ta sig ett kvällsdopp! Det var 23 grader. Jag badade.
Först var det rätt kyligt, som det alltid när när man ska gå i, men det blev behagligare. Blev dock ingen längre tur, men nu är den invigd för året!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela