J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vi dansar och du har så mjuka läppar

Publicerad 2010-03-14 16:08:11 i Allmänt

Sitter i bilen på väg upp till Vemalen, smsa med Pau förut och hon sa att det var isigt. :( Inte bra asså. inte bra.
En annan sak som inte heller är bra, min familj kan inte enas vilken musiik vi ska lyssna på när vi åker bil. Fredde kör och hon vill lyssna på Backyard Babies, hon vet att skivan ligger någonstans i baksätet och vill att jag ska leta upp den. Det verkar nästan som hon glömt att vårat baksäte påminner mer om mitt rum en vecka efter städning ( Det ligger grejer ÖVERALLT! ) än ett baksäte i en bil. Hon vill att jag ska leta reda på hennes skiva som ligger någonstans. Hon tänkte kanske inte på att leta fram den innan hon satte sig bakom ratten. Om hon nu nödvändigtvis måste ha musik.
Pappa vill lyssna på Kennet and the knutters fem timmar i sträck och mamma och jag vill bara vara sams. Fast jag vägrar lyssna på Kennet and the knutters i fem timmar, det gör jag bara inte!
Lyssnar på Håkan på datan för att slippa min familj ett tag, mamma sover, ser skönt ut. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela