J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Varför bestämer inte jag, det är ju mitt?

Publicerad 2010-03-31 23:36:16 i Allmänt

Jag är gymt sugen på att baka bröd, ingen liten kaka eller muffins, bröd.
Jag vill knåda en jäst degklump och se sen svälla i ugnen. Varför gör jag inte det då? För att jag ska upp och hoppa imorgon.
Jag längtar sååå till de åren man bara inte behöver göra något alls, om man inte vill. Jag inbillar mig iaf. att det finns sådana år. ( efter gymnasiet och mellan det första seriösa jobbet tänker jag )
När man inte behöver ta hänsyn till att man ska sova på natten och vara vaken på dagen, när jag får göra precis vad sjuttan som faller mig in. När jag kan gå och lägga mig klockan 3 på dagen och vakna vid midnatt, gå upp och baka bröd. Jag hatar att jag måste anpassa mig så mkt som jag gör nu.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela