J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Shit så mkt att säga

Publicerad 2010-03-18 20:51:58 i Allmänt

Igår sa jag till vem det nu var att jag har en hel del att berätta för världen och det stämmer, jag har hur mkt som helst att framföra, jag vet bara inte var jag ska börja. . .

Tack alla ni som var med och gjorde den här veckan till en underbar vecka! Jag hoppas att ni har haft det lika bra som jag. Som sagt, det har varit kul, men nu saknar jag mina polers alltså! Känns som jag kommer strypa dom av kramar imorrn, läääääängtar!!!!

Idag har vi åkt bil, lite drygt sex timmar tog det med pauser och sånt. Vi stannade vid ett köpcentrum i Mora och trodde det skulle finnas en restaurang som väntade på oss, nej, den var under ombyggnad så det blev Donken. Fy sjuttan vad jag inte gillar Donken, bläää! Inte ens baconet smakade bacon, tänk då vad osten smakade, ingenting. Inte ett jäkla dugg smakade den. Visst, man får vad man betalar för, men det är inte värt det, nej tack. Det blev Pågens gifflar, kaffe och kakor ist! ;)

Vi baxade med systemkameran ut i backen en dag, blev rätt fräna bilder, men gissa vad som hände när Pau hade lagt in bilderna på sin data? Det står att minneskortet är skrivskyddat/ spärrat. ? . Hajja ingenting, men det går inte att kolla på bilderna i kameran och man kan inte knäppa några kort heller. *snyft* Fredde får ta en sväng förbi fotoaffären imorrn, man måste ju kunna ''låsa upp'' kortet eller vad man nu gör med skrivskyddade minneskort. Jag har inte en blekaste.

to be continued ( stavas? ) //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela