J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

och så var den dagen snart till enda.

Publicerad 2010-03-06 17:51:12 i Allmänt

Idag har pappa ringt på en epa, vi ska åka och kolla på den imorgon. Han som hade den nu var tydligen gammal skolamrat till pappa, världen är liten ibland! xD

Vi har äntligen hämtat min mobil, nu ligger den på laddning och jag kan knappt bärja mig! Jag vill ladda in massa go musik, skicka iväg det första smset, prova headsetet och jag vill nästan tillochmed tappa den i golvet för första gången! Som jag har längtat. xD Pappa frågade om jag hade fått tbx mitt liv nu, mamma fyllde i att nej, minneskortet lyser ju fortfarande med sin frånvaro. Så sant så sant, köpte dock ett större minneskort nu så helt åt skogen kanske det inte var ändå.. 
 
 Nu är det TK som gäller, den ska vara inne på måndag och tomorro har jag ju andra planer så bäst jag sätter igång! tjing tjing//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela