J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Måndagskväll =

Publicerad 2010-03-22 22:14:16 i Allmänt

Tekväll. !Me gusta! ( jag gillar på spanska )

På musiken i skolan idag trummade vi. Inte bank bank bank på basen och highaten ( eller vad det nu heter ) Vi spelade Jumbo, eller Jengo eller nåt sånt. En trumma man sätter t.ex. mellan benen, det här exet var gjord av ett gamalt får och ett urhålkat träd, sen är det bara att låta fantasin flöda och njuta av de underbara ljud som skapas. Det är jättekul! :D

Jossan och jag ska stå i Frallan imorgon ( Vidåkers elevkooperatin som det så vajert heter, man kränger frallor. )
Ja, det ska väl bli kul. Förhopningsvis ska vi komma fram till vad vi ska framföra på skolavslutningen. Vi hade tänkt oss en sång.. Jag vill sjunga något svenskt, det känns som det betyder mer, det går djupare in. Iaf. i mig. 
 
Nu lyssnar jag på Järnspöken med Kent, rätt bra. För mig så är det så att ju mer jag lyssnar desto bättre bli låten. Oftast. //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela