J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lyssnar på Viktor på tuben. !Muy bien!

Publicerad 2010-03-18 21:07:31 i Allmänt

Vi hann med lite skidor innan vi åkte oxå, det var skojsigt! Inte visste jag att man kan åka på rygg/mage frivilligt nerför backen, men ja, där ser man! ;) Göör kul! Fast jag gled inge vidare, fick staka mig ner försa gången. Andra gången, när jag inte var berädd på det, då sjuttan gled jag som bara den! Pau knäppte av mig ena skidan och när jag skulle knäppa på den igen så började den andra skidan glida, det resulterade i att jag hoppade på en ben en bra bit innan jag föll handlöst i marken och gled en stund. Fast det var kul! ( Jag vet inte varför jag använde ordet ''handlöst'', men det lät väl lite bra iaf. Det var ju det där med svenska betyget.. ;) '

Jag ångrar att jag inte hoppade det stora svarta hoppet. Visst var det högt, men det är ju bara att stå still i luften och böja knäna när man landar. Kan ju inte va så svårt, det svåra är nog att man bör hålla samma position genom hela luftfärden, iaf första gången så man vet vad man gör. Ja, jag tror nog jag skulle vågat, på allvar. Kan ju inte vara så svårt och ramlar man så ramlar man. Det var ju ändå sista dagen så jag skulle ändå inte missat någon åkning om jag skulle gjort mig illa. På tal om illa, jag föll på det lilla svarta igår och nu har jag världens blåmärke under knäet.

Jag har massor mer att berätta, men det kommer ta't lugnt. Chilla är nog mitt motto för tillfället. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela