J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jo, jag tänkte.

Publicerad 2010-03-19 18:09:18 i Allmänt

Först tänkte jag inte blogga mer alls idag, är inte på nå vidare humör. Sen tänkte jag att jag slipper ju iaf. vara med ms X om jag sitter inne på rummet och bloggar kvällen lång.

jag och vemdals trollet jag och Vemdals trollet
ViktorViktor hoppar, lite ball bild.
 ja, vad händer här? rygg-glid och pulkaåkning utan pulka men med skidor, i relativt brant slalombacke. Det var kul. :D

Jag åkte inte skidor i det där hela veckan, men som lite omväxling tog jag tröja och solisar ist. för jacka och googles. Nästa sesong ska det införskaffas jibbarkläder, det är nämligen det skönaste man kan ha på sig. //H

Kommentarer

Postat av: virrewenko

Publicerad 2010-03-20 02:16:55

Kom till bärnstugan imorn då är det grillfest!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-20 07:33:02

du är underbar!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-20 07:33:25

varför göra bilderna så små? :0

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela