J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Jag vill ha min tunga där du är''

Publicerad 2010-03-19 17:43:17 i Allmänt

Kan jag gå med dig hem från bussen?
Kan du möta mig på bänken där vi dela den första folkölen?
So I can shake you.
Rock'n'Roll dör aldrig nej, men kom tätt intill
so I can shake you.
Hälsar Håkan Hellström

Du är rätt ung,
jag är äldre än dig.
Men du röker så jag skulle säga att vi är + - noll
Jag kan inte andas för det låter så pinsamt kvavt när jag sover brevid dig.
Hälsar Säkert.

Medans Johnossi undrar vad poengen är, trallar Pernilla Andersson och Dregen om deras far med hes stämma som gräver sig djupt in och bygger bo.

Kent kan inte gå utan mina andetag och Jimmy Jansson försöker slappna av, men det är alldeles för svårt när hon är där. Flickan från det blå alltså.

Maud Lindström tycker inte att det är ett dugg synd om henne, för hon har ju både mat och husrum från CSN och jag vill vara som Anna, ha en vän med en bil som kan ta mig långt långt här i från. //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-19 18:11:30

nej men gud vad tråkigt, jag lider med dig... <3 hoppas du får en bra kväll ändå! älskar dig massor! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela