J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag vill fortfarande ha din ryggrad här

Publicerad 2010-03-20 13:16:41 i Allmänt

Kom nyss hem från Vingåker, mamma och jag har varit på konstutställning. 9:orna på Vidåker har målat, tecknat och filmat. Jag har bidragit med en MonaLisa utan ögon.
Ikväll ska jag till Torssander, träffa folk och äta.

Om jag skulle kunna klona mig själv så skulle jag göra det. Det finns så mkt jag vill göra, men helgerna är för korta och jag räcker inte till!
Nu ska pappa och jag ut och meka med Lisa. Vi ska till Biltema i morrn, bäst och kolla vad som ska inhandlas. Nya bromsplattor ( eller vad det kallas ) och en sterio är på listan so far. //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-20 16:36:59

helgerna är alldeles för korta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela