J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag är så glad just nu

Publicerad 2010-03-09 22:14:16 i Allmänt

Idag har det varit en bra tisdag, en jättebra för att vara ärlig.
Efter skolan gick Amanda, jag och Johanna och fikade, eller rättare sagt, vi fick skjuts av Thomas, Johannas kille, han fick körkort idag, grattis grattis! :D ( Bara liiite avvis, men inte alls mkt, nej då. .. *)

Var hos Johanna en sväng oxå, hon hade fått sina nya pjjux hem i brevlådan, de var gryma! ( Jag länkar till henne ) Lång blev hon, längre än mig. Sen tog jag på mig dom, shit! Fick nästan svindel!

Det gick realativa bra på ridningen, jag hade Filip och han är ju egentligen världens lättaste häst, om man inte vinglar runt som värsta klätterväxten när man sitter på vill säga! Men jag är rätt nöjd och det är ju huvudsaken.
Jag fick skavsår på ringfingrarna, det är värst på höger, ser inte så najjs ut.
Det är en skinnflik som har skavs bort, men den hänger kvar och nu har den limmats fast kan man säga så den hänger inte och dinglar och tar i allt man går emot, det är ju bra! :) Det läker så småningom ändå, gör inte så fasligt ont heller, jag överlever kort sagt. //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-10 08:21:13

tack för eftermiddagen! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela