J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En dag imorgon också

Publicerad 2010-03-31 22:44:20 i Allmänt

Rolig mat-dag idag. Jag har ätit ''påskbord'' som skolan så vajjert kallade det, majskolv med bacon, lite pizza med rödbetssallad ( det VAR gott! ) och så har jag blivit matad med risifrutti, som jag egentligen inte ens tycker om, men ja, i Lisa, av Jossan på väg hem efter gymmet så funkade det med! ;)

Imorgon är det innebandytour i skolan, Jossna och jag ställer upp så klart! Det gjorde vi i sjuan med, då snubblade jag på sargen och puttade en 9:a i ryggen så han ramlade. ( Fatta, jag var nästan lite rädd för 9:orna. Fast det var ingen hård smäll direkt, om jag minns rätt.. Shit, vad man växer på högstadiet. )

Jossan och jag har köpt hårfärg så på fredag ska det geggas med sånt kul! x)

Annars då? Jo, tack. Försöker fortfarande leta reda på min själ som irrar omkring utan kropp där ute i stora världen, meditera hit den funkar inte.. Sry DiLeva. Annars mår jag som en tonåring mår för jämnan. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela