J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

borde sova, det skulle va skönt

Publicerad 2010-03-09 22:35:57 i Allmänt

Det tar göör lång tid ( När jag skriver göör menar jag inte att göra, jag menar göör ist. för jätte. Göörbra. ) att ladda in bilderna från systemkameran i datan. Med Freddes lilla Canon går det snabbt, men med systemkameran går det knappt alls. Varför? Inte en susning, jobbigt är det, DET vet jag. Så det blir ingen bild på såret ikväll..

Jag frågade pappa om de har något spec. för sig för tillfället. De har just renoverat klart ett hus och jag har lite planer. För tillfäller grävde de vattennånting, men efter det ska de börja på mitt blivande rum! :DDD
Jag vill ha vit lasserat golv ( mamma sa att det heter lassera när man målar/lackar golvet om jag fatta rätt. ) iaf. vita golvplankor, så det ser lite gammaldags ut, jag är inte riktigt säker på resten, men fondväggen ska vara plommonlila. Det skulle vara ballt med ränder, måste bara  hitta en tapet, det är inte det lättaste ska jag säga, ujujuj vad mkt det finns, nästan som gymnasievalet! ^^ Jag vill att rummet ska vara ljust, även om det vore riktigt riktigt jäkla häftigt med svarta matta väggar, kan man måla matt förresten?
Har ni några förslag kan ni ju knappra in något, jag behöver inspereras! ;) //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela