J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Bilder från Obertauren och jag lyssnar på bob dylan den UNDERBARA!!

Publicerad 2010-03-02 18:48:29 i Allmänt


Fredde och jag på ett fik nedanför fun parken

Häng i backen, på våra hybercoola snowbikes! Fredde, jag och Erik uppe i hörnet, en av reseledarna.

I den här super snygga ryggsäcken hade jag mina solglasögon...

... Så såg de ut efter den missen. Fast jag tänker klista ihop den igen, jag gillar dem för mkt för att slänga och vet att jag inte kommer hitta ett par likadana. Fram med Karlssons!

Det var kul! Jag åkte upp på railen, som ni ser så var den rätt lång och så går det upp först och ner sen, vilket betyder att man måste ha lite fart i början. JAg hade inte tillräckligt. Just innan ''krönet'' stannade jag, då fick jag för mig att jag skulle staka mig fram lite. Smart? nej, inte speciellt, stavarna räckte ju inte ner till marken så jag tappade balunsen och drösade i baken, men det var minst lika kul som att åka på railen.

Det blev en del sånna här

[ kajsersmaren] typ tjock pankaka med florsocker och äpplemos. Rätt gott


Fredde beställde sin första lagliga öl. Ser ni hur stolt hon var eller! ?

Fredde blödde näsblod, ''fram med kameran, det här ska vi komma ihåg! ''

Jag går hem från typ-bowlingen vi liiira på fredagskvällen, det var kul.

Nu ska jag klaga lite. Det här med att man nu mer bara få ta med 15 kg i bagaget på SAS tycker jag att jag klargjorde vad jag tycker om innan vi for. Detta ledde till att jag lämnade min kappa hemma och det resulterade i att en ful turist gick på Obertaurens gator och torg. Jag menar, hur snyggt är det när kjolen/klänningen sticker fram under jackan? Om det inte är en tight sak vill säga, då tycker jag det är snyggt. Titta på bilden så fattar ni.
Jag kanske ska vara glad att jag överhuvetaget åkte? Jo, det stämmer nog, men jag tycker vad jag tycker.
Färdlg klagad! //H

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-02 19:52:27

Det verkar värsta mysigt :D



sv: Haha alltså inte skådespelaren, utan karaktären :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela