J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

annars mår du?

Publicerad 2010-03-28 21:49:06 i Allmänt

Nu har jag skrivit so, jag vet inte om jag är klar eller inte, men ett litet break kan väl aldrig skada!
Jag skulle kolla vad andra religioner tyckte om köttätning, judemdom och Islam gick bra, sen hoppade det över till engelska helt plötsligt! Jag har inga problem med att läsa engelska i vanliga fall, men när man måste slå upp vartannat ord och ögonen faller  ihop när som, då är det betydligt lättare att läsa svenska! Annars tycker jag det är kul att prata engelska. :D

Hela familjen Hultgren går runt och är trötta, fryser och är lite allmänt småsjuka sådär, gissa vad det beror på? Jag kan sätta min vänstra hand på att det är vädrets fel. Är bombsäker på't. Där jag bor är det nämligen grått, lite småkallt och regnet hänger lixom i luften, det är såndant väder som man bara vill gömma sig för. + att det är så fruktansvärt blött överallt! När vi red idag, jag trodde knappt mina ögon! Det var som en liten sjö på båda sidor vägen, och såklart så rann det som en liten flod vatten över vägen. Och vi ska inte prata om hagen sen, jag tror jag ska ha gmmistövlar med mig vart jag än går från och med nu! Tjusigt värre!
Jag har gröna med blommor på, själva stövlarna är mörkgröna och blommorna och kanterna är ljusgröna. Det är kul att gå i gummistövlar, man är helt orädd. Det är bara att gå på. Det är kul att gå i vatten oxå, om man har gummistövlar alltså!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela