J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Ska vi gå ut och leva livet du och jag?''

Publicerad 2010-06-14 00:12:22 i Allmänt

Våfflor äts bäst med goda vänner och glass.

Vi kollade även på Tsatziki morsan och polisen, den är söt!
Sofie och jag ska ha en Joel Kinnaman natt. Vi ska kolla på Tjenare Kungen och några fler som jag inte kommer ihåg nu, men bra kommer det bli! Och så ska jag se I taket lyser stjärnorna snart oxå, Tsatziki är ju med i den med och han ser riktigt bra ut om jag minns rätt.

Paulina ska ha Pinnen, Fanny och Nisse ( fjordningar ) hos sig i sommar så morgondagen kommer bjuda på hästflytt! Och tekväll så klart!

//H

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-06-14 00:47:04

Åh, jag älsakr Tjenare Kungen!! :D

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-06-14 12:21:11

I skuggan av värmen måste vi se, för då är han med + att han är plois då!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela