J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Röda som en pion och mjuk som en bulldeg.

Publicerad 2010-06-12 13:10:20 i Allmänt

Snart ska jag ut med Donna, men först lite update om gårdagen:
Kyrkan gick bra. All sång gick rätt så bra och betygsutdelningen gick förvånansvärt smidigt tycker jag. I våra kuvert låg en CD-skiva från Per, mentor. På fodralet hade han skrivit en jättefin sak! CD:n innehöll en massa råd som han spelat in, låter lite knäppt, men det var det inte alls! Me gusta mucho!

På kvällen åkte jag till Sofi, Jarre kom oxå och sen for vi ut till Viala. Vi stannade på Ica och köpte choklad, red bull, körsbär och naturgodis. Mumma!
Sofie och jag stod och velade mellan vilka choklader vi skulle ta, men bestämde oss för en med jordgubbssylt och en med citron och ingerfära. När vi står vid kassan och har betalat säger Jarre ''Den där är jätteäcklig!'' Jaha, tack för att du sa det innan vi betalat! Nej då, den var god så det var nog bra att hon inte sa nåt!

Väl framme i Viala mötte vi några som sa att polisen var där, jaha??...
Vi satte oss med paraplyer som tak, filt att sitta på och godis att äta, det var jättemysigt!
Sen sa dom att dom skulle åka in till Vingåker igen, jaha då var det bara att resa på sig och traska bortåt i leran.
Vi åkte hem till Amanda och där var det oxå jättemysigt! Jag har så väldigt fina vänner och det är jätteglad för! Puss till er alla som förgyller mitt liv och helt enkelt gör det värt att stiga upp på morgonen!

Avslutade med en minipromenad med Donna.

//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-06-12 14:20:28

Vet du vad? Ibland blir jag bara så fascinerad av er små töser, för jag kan verkligen inte tänka mig att det finns någon som har det bättre än vi, alltså jag har verkligen svårt att förstå det. SÅ FINT.

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-06-12 15:08:37

Jag kommer inte på nån fint formulerad kärleksförklaring just nu men ni ska veta att jag älskar er så jävla mycket hela högen! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela