J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mi día

Publicerad 2010-06-28 23:58:52 i Allmänt

Större delen av den här måndagen har jag mer eller mindre varit svettig. Jag har hjälp fröken, syster och mamma Gustafsson att flytta och det gick hur bra som helst! Trots att allt skulle högst upp i huset ( fjärde våningen? ) med den strålande solen som enorm lampa hängandes där uppe i det blå.
Goda bullar fick vi oxå!

Jag cyklade till Jossan på Tekväll, tog ca en kvart. Det var rätt skönt att cykla, lite lagom varmt och med ett par solglajjor på näsan var jag hemma! Det är ungefär 7 km till Jossan, sju gånger två är 14. Jag har cyklat ca 1.6 mil idag för jag hojade ner till badet oxå. Och så har jag ju sprungit i trappor i några timmar. Det gjorde inget att jag moffade in bullar dagen till ära. Det var rätt längesen jag åt bulle faktiskt. Gott är det minnsann!

Dagen avslutades med ett dopp i det blå, sjön för en gångs skull. Det var två år sedan jag badade i Öljaren sist. Jag cyklade ner med Donna, hon ville inte bada och så / nu ska jag använda ett ord som ''stor''bloggar använder rätt ofta/ mötte vi upp Jossan och Amanda. Najjs!

Nu ska jag sova för imorrn ska jag jobba! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela