J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kul natt

Publicerad 2010-06-20 21:43:05 i Allmänt

Jag sov hos Sofie inatt. Jag, Sofie, Becca, Emil och Carl-Philip ( prinsen, nääääästan )
Vi kollade på Festival, den där filmen som jag förmodligen tjatat om förut. Den är såååå bra! Jag tyckte den var bra när jag var mindre, jag tycker den är bra nu, jag känner vuxna som tycker den är bra. Den är bra.

Klockan blev en hel del innan filmen var slut och vi hade lagt oss tillrätta bland filtar, för korta sittdynor och en knarande luftmadrass. Jag skulle upp relativt tidigt idag, så jag fick inte så mega mkt sömn, men jag fick en väldigt god ( och stor ) bit smörgåstårta när jag kom hem! Najjs! Och äppelmust från den Officiella bröllopsserien. Den var god, det var jättelänge sen jag drack äppelmust. Det är jättegott och bör provas. Som godis för de små smaklökarna.



//H


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela