J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I min shoppingväska dagen till ära:

Publicerad 2010-06-24 01:28:14 i Allmänt



Linnen från Carlings och kavaj från Beyond Retro. Kavajen är för stor i kroppen och för kort i ärmarna. Jag knäpper inte, kavlar upp och är helt plötsligt oslagbar. Jag och min kavaj.

Angående det nedersta linnet, jag vet inte vad jag tänkte på när jag kollade på det, men inte sjuttan såg jag att det var ett mördande monster på! Åh, vilken söt tänkte jag, ''gimme me a hug'' och lite utsträckta armar, sött. Sen fick den huggtänder, blev galen och började suga blod. Men jag tycker om den ändå.


36.5
Inte sjuttan visste jag att jag skulle få på mig en 36.5:a utan smärta! 37:orna glappade och de här satt som en smäck! Vad kan vi konstatera? Att Converse hade stoooora storlekar!


Min nya favoritväska. Den är grönare i verkligheten. Det är en ryggsäck, ser ut som något Mulle skulle kunna ha. Den kommer från BR, men deras egna kollektion så vil ni ha är det bara att köpa!


Oj, jag tror jag höll för blixen.
Kanske finns något konstnärligt över det, eller nej förresten.
Det är en eyeliner och en maskara från Isa Dora resp. Rimmel. Har ingen aning om de är bra eller ej, men det visar sig.

Nu slocknar min kropp snart. puss och gonatt//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela