J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hets

Publicerad 2010-06-03 21:40:18 i Allmänt

Jag hinner inte med allt nu igen!
Frustrerande.
Varför ska allt göras på en gång? Det är jämt så här, ena dagen har man inget att göra och nästa dag då har man så mkt att man knappt hinner andas.

Ja, jag hinner inte blogga heller, jag har ett rum att flytta ut ifrån tills imorrn, ett annat rum att städa, trockla ihop klänningen, gå i balpjuxen, låttexter att plugga och jag kan hålla på i en evighet känns det som. Men, man har ju den tid man tar sig, bla bla bla.


Jag kommer alltså inte hinna blogga så mkt på kanske ca en vecka.

I helgen vill jag: gå på fest, åka till inomhus hinderbana med kompisar, gå på Visfestival, städa poolen, städa massor, tvätta Lisa och fixa den där basen som bara tar plats för tillfället!
Jag kommer: Gå på Visfestival.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela