J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hästpatrullen

Publicerad 2010-06-17 14:27:57 i Allmänt


Ser ni glipan i byxorna? Så sitter alla byxor, mer eller mindre, på mig. Det är jobbigt! Speciellt när det kommer till ridbyxor, jag har jättesvårt att hitta ridbyxor som passar.

Paulina på Pinnen, jag på Fanny och Fredde bakom kameran sitter på Nisse.

Det blev en tur i skogen, galopp i uppförslut, lugn skritt och flykt från en mega broms! Den satt på Pinnens sadel, jag skulle smälla till den med spöet. Jag slog den, men den dog inte så Pau sa - kom så travar vi!- Haha, vaddå? Som att vi skulle trava ifrån en broms!? Jag fick mig ett gott skratt. Vi blev inte bitna btw

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela