J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Han har en påååäng ( bara för att jag inte riktigt vet hur det stavs egentligen )

Publicerad 2010-06-16 23:50:00 i Allmänt

Jag vet att det är ett låååångt klipp, men det är lika bra som det är långt!


Det märks att han har en utbildning och en präst som far. Allmänbildning på hög nivå det här!
Det är nog det som gör det här klippet bra, för det är ju inte så roligt, han gör det komiskt, men det är ju absolut inte roligt.
Jag håller nog med honom om att homosexella inte ska gifta sig i kyrkan, det gjorde jag inte förut, men nja, jag kan ha ändrat mig. Gaypeople borde ju inte vilja gifta sig i kyrkan, kristendomen är ju emot dem för sjuttan!

Nja, jag måste nog sova på saken tror jag.


Jag ska vara hos Paulina klockan 10.00 imorrn, det är bara att släpa sig upp i ottan antar jag! Jag ska hinna med att städa poolen imorgon, det är nog mitt mål med dagen. Kvällen då? Ja, det visar sig! ;)

Pappa och jag cruisade lite med gulingen ikväll inne i stan. Vi mötte några motorcyklister, jag visste inte att dom kunde fara iväg i sån fart faktiskt! Jag blev positivt överraskad!
Och så försökte en Skoda med några tuffa killar innanför plåten göra sig stöddiga. Synd att vi skulle svänga av just när dom kom, haha det kanske var tur för dom i och för sig...

Och så drack jag bäskt kaffe från 7-eleven, det var för starkt och hade stått för länge.
Det var det enda negativa för idag! //H




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela