J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Grattis!

Publicerad 2010-06-19 13:36:08 i Allmänt


Jag har ingen bestämd åsikt om hur vida vi ska ha kvar kungahuset eller inte, jag tycker mest att dom är där och gör lite reklam för sverige. Jag tycker konungen him self verkar vara en väldigt rolig prick och är övertygad om att Viktoria kommer bli en bra drottning. Dessutom är Medelene snygg!

När ni nu bestämt er för att slå er samman som ett oförglömligt par så önskar jag er all lycka ni kan få! Jag tycker det är underbart att se hur det strålar om  de båda! Dom har varit tillsammans i sju år och ser fortfarande nyförälskade ut, det är NAJJS! Så vill jag oxå ha det när/om jag hittar någon att grow old with.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela