J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Förklaring

Publicerad 2010-06-10 00:49:14 i Allmänt

Dom spelade Does your mother know med ABBA. Jag ska nu försöka förklara vad som hände med min kropp:
Jag blev jätteglad när jag hörde första tonerna. Jag fick den här känslan i kroppen som bara vill ha mer och mer. Ni vet, när det känns som man ska spricka, när energin inte kommer ut tillräckligt fort. Man räcker inte till, det känns som man ska sprängas, man vill bara skrika oh hoppa och slå, samtidigt som man bara vill vara stilla, tyst och andas, så man riktigt kan supa in the moment. Skulle jag varit en gryta så skulle jag kokat över.

Samtidigt som jag älskar den känslan så hatar jag den //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela